Info comanda

PASUL 1

a. Adaugati produsul in cos, sau

b. Trimite-ti un mail (ecopertare@gmail.com) sau un mesaj pe whats up (0732 513 592) cu mai multe detalii si poze referitor la comanda dvs. , sau

c. Veniti direct la showroom-ul nostri din Calea Rahovei 195.

PASUL 2

Veti primi o oferta personalizata in urma discutiei cu unul dintre consilierii ecopertare.  

PASUL 3

Plasati comanda prin plata unui avans si dupa caz trimiterea/aducerea cartilor sau lucrarilor la atelierul nostru de legatorie.   

PASUL 4

Comanda dvs. va intra in productie. Odata ce va fi gata veti primi o notificare automata pentru a o ridica sau pentru dupa caz pregatire pentru livrare prin curier. 

PASUL 5

Ridicati sau primiti comanda si va bucurati de un produs unic, realizat 100% manual.

– Aproape toate produsele sunt realizate pe comanda iar materia prima pentru ele este in permanenta pe stoc;

– Daca exista intreruperi in stoc sau stocuri limitate vei fi informat de catre consilierii ecopertare in momentul plasarii comenzi;

– Termenul exact de executie si livrare ti se va comunica de catre consilierii nostri.

– Toate comenzile se vor confirma cu unul dintre consilierii ecopertare, avand in vedere gradul de personalizare al produselor. 

Info stoc

– Aproape toate produsele sunt realizate pe comanda iar materia prima pentru ele este in permanenta pe stoc;

– Daca exista intreruperi in stoc sau stocuri limitate vei fi informat de catre consilierii ecopertare in momentul plasarii comenzi;

– Termenul exact de executie si livrare ti se va comunica de catre consilierii nostri.

– Toate comenzile se vor confirma cu unul dintre consilierii ecopertare, avand in vedere gradul de personalizare al produselor. 

Info livrare

RIDICARE DE LA SHOWROOM
Puteti ridica comanda dvs. de la showroom-ul nostru din Calea Rahovei 195. Programul de lucru este de Luni pana Vineri intre orele 9 si 18.

LIVRARE PRIN CURIER
Livram in toata tara cu Fan Curier sau prin intermediul site-ului colete-online.ro. Pentru livrare trebuie sa specificati datele complete consilierului dvs. Pretul pentru expeditie vi se va comunica anterior expeditiei. Cautam sa oferim cel mai bun pret la livrare. La comenzi de peste 500 de lei livrarea este gratuita in zonele fara km suplimentari din aria de acoperire a curierilor nationali.

Prețuri livrare

– Pentru comenzile de peste 500 de lei, transportul este gratuit cu urmatoarele observatii:

   * pentru comenzile pana in 5kg;

   * pentru comenzile care nu sunt voluminoase (aprox. dimensiunea unui cutii de 60 x 60 x 60 cm);

   * pentru comenzile care nu au km suplimentari;

– pentru comenzile sub 500 de lei se va percepe o taxa estimativa de 25 de lei;

– daca coletul este foarte voluminos (ex. burete legatorie, cartoane legatorie) se va comunica pretul inaintea trimiterii comenzi;

– vom incerca mereu sa gasim curierul cu cel mai bun pret astfel incat tu sa platesti cat mai putin pe transport.

 

Info retur

– Conform legislatiei romane in viguare: Consumatorul poate returna produsele achizitionate, in ambalajul original, in termen de 14 zile calendaristice de la primire fara penalitati. Clientul este responsabil pentru “diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor” conform OUG 34/2014, cu modificarile in viguare. Consumatorul nu mai beneficiaza de aceleasi drepturi si in cazul in care produsul comandat a fost creat dupa solicitarile acestuia adica mai exact cadourile personalizate sau cele care prin natura lor nu pot fi returnate (cele care contin imagini sau texte personalizate la alegerea clientului).

– Categoriile de produse care se exclud de la posibilitatea de returnare:

    * Produsele personalizate

   * Alte produse raspandite in categorii care prin natura lor pot fi personalizate

– Nu se returneaza produsele pe motiv ca nu sunt asemanatoare cu fotografiile din descrierea produselor. Fotografiile din descriere sunt cu titlu de prezentare;

– Transportul returului produselor eligibile pentru acest proces se va face pe cheltuiala clientului;

– Produsul trebuie sa fie ambalat in pachetul sau original (in cazul in care acesta era prezent), cel cu care a fost expediat. Suma aferenta produsului returnat, sau dupa caz, produsul care lipseste, va fi achitata in termen de 14 de zile calendaristice de la solicitare.

– Alte motive pentru returnarea unui produs:

   * ati primit un alt produs decat cel comandat;

   * produsul a ajuns la dumneavoastra defect sau deteriorat;

– diferenta dintre imaginea produselor din magazin si cel primit de dumneavoastra este evidenta si se dovedeste(inclusiv diferenta de culori dar nu si de nuanta);

– Avem rugamintea sa verificati continutul pachetului in prezenta reprezentatului firmei transportatoare. Daca produsul este deteriorat va rugam sa mentionati acest fapt pe formularul de transport si sa reclamati imediat acest fapt la adresa de e- mail ecopertare@gmail.com sau la numerele de telefon puse la dispozitie in cadrul magazinului. Daca pachetul ajunge la dumneavoastra deteriorat, desfacut va rugam sa refuzati primirea acestuia. In caz contrar orice reclamatie ulterioara este declarata nula.

– Daca constatati ulterior ca produsul este defect, va rugam sa ne contactati pe aceeasi adresa de e-mail ecopertare@gmail.com sau pe numerele de telefon puse la dispozitie in cadrul websit-ului.

Atentie:

– Produsele realizate la comanda, personalizate dupa specificatiile clientului nu se pot returna conform Ord.130/2000 Cap.2 Art.10, litera c) — contracte de furnizare a unor produse executate dupa specificatiile consumatorului sau a unor produse distinct personalizate, precum si a acelora care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid; 

– pentru orice sesizare sau retur va rugam sa ne trimiteti o cerere la adresa de e-mail: ecopertare@gmail.com